فرمانده سپاه روح الله گفت:یکی از مصادیقی که در مورد احیای پایگاه های بسیج با محوریت مساجد توانست اثرگذاری قابل قبولی داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ 09 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با فرماندهان، رده ها و معاونین سپاه روح الله با بیان اینکه اجرای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی بود افزود:یکی از اهدافی که در گام دوم انقلاب اسلامی دنبال می شود احیای پایگاه های بسیج در مساجد است که با رویکرد بسیج کنندگی مردم و تحقق پای کار آوردن همه ظرفیت ها دنبال می شود که خوشبختانه استان مرکزی در طی این سال ها برای این مسئله گامی اساسی برداشته است.
وی یادآورشد:در این راستا فعالیت های متنوع و گسترده ای در ابعاد مختلف با محوریت خدمت به مردم پیش بینی شده که اقشار مختلف جامعه بتوانند توانمندی ها و استعدادهای خود را در پایگاه های بسیج عملیاتی کنند.
سردار کریمی تاکید کرد: خوشبختانه در راستای احیای پایگاه های بسیج با محوریت مساجد همکاری و هم افزایی قابل قبولی با کلیه دستگاه ها و مراکزی که در مسجد فعالیت می کنند قرار گرفت و امروز در سطح استان مرکزی هم افزایی قابل قبولی برای رونق فعالیت های بسیج در مساجد وجود دارد که با قوت دنبال می شود.
فرمانده سپاه روح الله مهم ترین هدف احیای پایگاه های بسیج در مساجد خدمت رسانی متمرکز و محله ای به مردم دانست و افزود:بر این باور هستیم و ایمان داریم و در این راه از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.
وی گفت: یکی از مصادیقی که در مورد احیای پایگاه های بسیج با محوریت مساجد توانست اثرگذاری قابل قبولی داشته باشد اجرای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی بود که همه ظرفیت ها را برای مقابله ، کنترل و کاهش آسیب ها پای کار آورد و امروز شاهد آثار، خیرات و برکات فراوان آن هستیم.
سردار کریمی اضافه کرد:امروز احیای پایگاه های بسیج با محوریت مساجد فرصتی بسیار مناسب در اختیار ما قرار داده و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه ارزیابی پایگاه های بسیج در استان مرکزی در سطح قابل قبولی در کشور قرار دارد گفت: این رویکرد در سطح شهرستان ها با قوت ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه روح الله یاد آور شد:ارتباط با ائمه جماعت و وحدت همه جانبه با کلیه عناصر فعال در مساجد یک اصل مهم است که همواره باید به آن توجه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار