طی ۹ ماهه امسال ۴۰۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت از آموزش‌‌های اشتغال کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 08 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اعلام این خبر وتبریک ایام دهه مبارک فجر آموزش را مقدمه توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برشمرد.
وی از پرداخت ۲۰۶۸ فقره تسهیلات اشتغال در ۹ ماهه امسال به مددجویان مستعد توانمندی خبر داد و افزود: برای پرداخت این تعداد تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بیش از ۸۰ میلیاردو ۴۱۳ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی یادآورشد: ایجاد اشتغال از طریق کاریابی برای ۹۰۸ مددجو، ایجاد اشتغال برای ۱۱۰۰ نفر از مددجویان از طریق طرح جدید راهبری شغلی وایجاد اشتغال برای ۲۶۲ نفر از بسیجیان مستعد اشتغال وبیکار از اقدامات کمیته امداد در بخش اشتغال بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اظهار داشت: شناسایی ۵۴ نفروجذب وهمکاری با ۴۰ نفر از کارآفرینان استان در طرح راهبران شغلی و افتتاح ۱۳ مرکز نیکوکاری تخصصی کار آفرینی با همکاری سازمان بسیج مستضعفین در سطح استان از دیگر اقدامات کمیته امداد در بخش اشتغال بوده است.
وی گفت: مهم ترین اولویت کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان است و این نهاد تا رسیدن به خودکفایی از مددجویان مستعد حمایت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار