به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر تعداد ۱۵ سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) با مشارکت کمیته امداد و شرکت آلومرول نوین، با حضور نماکینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل کمیته امدادااد استان و جمعی از مسئولان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی اهداء شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 07 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب ما همراهی و حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام است، گفت:انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته دستاوردهای بزرگی داشته است و از این پس نیز گام‌های بلندتری با تکیه بر سرمایه عظیم مردمی خود برخواهد داشت.
وی کمک به نیازمندان را یک وظیفه شرعی و انسانی دانست و افزود: همه در قبال محرومان مسئول هستیم و باید در کنار کمیته امداد برای حل مشکلات این قشر از جامعه تلاش کنیم.
مدیر کل کمیته امداد استان نیز در حاشیه این مراسم گفت: در ایام دهه مبارک فجر ۳۱۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی توسط مسئولان استانی و شهرستانی بازدید شده و به مشکلات آنها رسیدگی می شود.
وی اضافه کرد: در طرح مفتاح الجنه مسئولان ونیکوکاران شرکت‌کننده ضمن اینکه از نزدیک با مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های مددجو آشنا می‌شوند درزمینه رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنان مشارکت می‌کنند و بخشی از نیازهایشان را برطرف می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان همچنین از اهدای کمک هدیه ازدواج به زوج‌های تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد: این تعداد کمک هدیه جهیزیه به تعداد ۷۲ زوج تحت حمایت در سطح استان اهداء می شود.
وی با بیان اینکه آغاز ساخت مسکن برای محرومان با حضور مسئولان کشوری و استانی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد در ایام الله دهه مبارک فجر است، یادآورشد: در دهه فجرامسال در مجموع تعداد ۶۷ واحد مسکن مددجویی در سطح استان افتتاح و همچنین تعداد ۷۹ واحد مسکن مددجویی نیز توسط کمیته امداد استان مرکزی کلنگ زنی می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار