رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۸۰۰ خودرو هر شب به طور میانگین در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونا در اراک اعمال قانون می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 06 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ سید علی حسینی افزود: طرح ممنوعیت شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار شب برابر اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا ادامه دارد و پلیس راهور استان وقفه‌ای در اجرای این طرح نداشته است.
وی یادآورشد: طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد با جدیت در تمامی شهرهای استان به‌ویژه در هفت شهرستانی که موقعیت زرد کرونا را دارند، دنبال می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: نیروی پلیس از زمان شیوع کرونا و در اجرای طرح‌های مختلف مقابله با کرونا با تمام توان در عرصه حضور داشته و بارها در اجرای مطلوب عملکردی از سوی مسئولان امر تشویق شده  است.
سرهنگ حسینی اظهار داشت: از زمان اعلام طرح ممنوعیت تردد در ساعت ۲۱ تا چهار بامداد تاکنون بیش از ۱۵ هزار خودرو در شهرستان اراک اعمال قانون شده است.
وی افزود: تا رسیدن به وضعیت سفید و اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا این استان، کنترل تردد شبانه خودروها ادامه دارد و اعمال قانون از طریق دوربین‌هایی که دارای پایش تصویری هستند و از طریق مأمورانی که در مناطق مختلف حضور دارند، صورت می‌گیرد.
 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شماره بسیاری از رانندگان در سامانه شماره‌گذاری فعال نیست و این امر موجب می‌شود تا در صورت اعمال قانون، پیامک برای آنان ارسال نشود و از جریمه خود در لحظه مطلع نشوند بنابراین نیاز است همه رانندگان مشخصات و شماره خود را در سامانه شماره گذاری به روز و فعال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار