نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی و تفکر نابی که از سوی امام راحل اشاعه شد و هویت جدیدی را به ملت ایران اسلامی اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 05 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک،با بیان اینکه انقلاب اسلامی تولدی دوباره برای ملت ایران بود و همه باید قدر این موهبت ارزشمند را بدانند افزود: توفیقات انقلاب اسلامی روز به روز شکوفاتر می‌شود.
وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند یادآورشد: این انقلاب یکی از مردمی‌ترین جنبش‌های جهان محسوب می‌شود که همه باید  حفظ آن و تداوم راه شهیدان و آرمان‌های امام راحل بکوشند و ولایت‌مداری را سرلوحه خود قرار دهند.
امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف پیشگیری از موج چهارم کرونا، گفت: پزشکان و پرستاران جمهوری اسلامی در راستای مقابله با کووید ۱۹ از جان گذشتگی‌ زیادی کردند که جای قدردانی دارد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه اکنون باید همه متعهدانه به موازین بهداشتی پایبند بمانند تا دوباره زبانه‌های کرونا شعله نکشد و وضعیت نسبی کنترل شده بیماری به سمت ریشه‌کنی آن برود گفت: هرگونه سهل انگاری در مسایل بهداشتی وضعیت شکننده کنونی را به شرایط طاقت فرسا تبدیل می‌کند و نیاز است مردم همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد توجه ویژه قرار دهند.
وی با بیان اینکه دانشمندان ایرانی در ساخت واکسن کرونا توفیقاتی داشتند افزود:امید می‌رود به زودی این بیماری منحوس از جامعه بشری و جمهوری اسلامی ایران رخت بربندد.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه فرزند آوری میوه و سرمایه زندگی مشترک است اظهارداشت: باید خانواده‌ها زادآوری سالم و تربیت اسلامی را به عنوان مسئولیت مهم بیش از پیش مدنظر قرار دهند بنابراین مادران مومن ایرانی باید با الگوگیری از حضرت زهرا (س) در تربیت فرزندان خود بکوشند و شهید سلیمانی‌ها، شهیدی مطهری‌ها را برای جامعه ایرانی تربیت کنند.
وی با اشاره به کاهش نرخ باروری در جامعه گفت: استان مرکزی در زمره استان های پیر کشور است و این روند برای آینده نگران کننده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار