رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) محور خلقت عالم است.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 03 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام " قاسم عبداللهی" در مراسم میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن در جمع کارکنان نسوان فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه فاطمه‌شناسی و تبیین سبک زندگی فاطمی ضرورت جامعه امروزی است افزود: انقلاب اسلامي از اول که به پيروزي رسيد تا به امروز هزینه‌های فراواني پرداخته و ثمره هزينه اين است که آنهايي که کمر به انهدام اين نظام بسته‌اند، نمی توانند در مقابل عظمت این نظامي ارزشی و مردمی دوام بیاورند.
وی اظهار داشت: نگاه به حضرت زهرا (س) یک نگاه ویژه ای است که در مقوله مادیات نمی گنجد، زیرا شان این بانوی بزرگ اسلام قبل از خلقت مشخص و معین شده است.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان مركزي با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) به عنوان هدف خلقت پروردگار عالم است، یادآورشد: این بانوی بزرگ به واسطه مقام والا و عظمتش به عنوان هدف آفرنش جهان قرار گرفته است.
حجت الاسلام " عبدالهی" اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگ بانوی جهان اسلام و بزرگ‌مرتبه‌ای بودند ،که برای حمایت از حریم ولایت به مقام شهادت نائل آمدند ،تا آنجا که خداوند تمامی فضیلت‌های خود را در وجود ایشان قراردادند تا همچون اختری درخشان در عالم بشریت بدرخشند و امروز بزرگ‌ترین افتخار برای بانوان و زنان مسلمان ماست که الگوی عملی آنها حضرت فاطمه زهرا(س) باشد.
این مقام مسئول با اشاره به آیات قرآن، زن را آیت الهی در روزی زمین دانست و افزود: حضرت زهرا (س)مظهر به تمام معنای آیت الهی و فخر زنان عالم هستند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان مركزي با اشاره به اینکه در جوامع غرب زده امروز، نگاه به زن نگاهی فردی و در راستای رفع نیازهای فردی و به عنوان یک ابزار شناخته می شود اظهار داشت: اسلام زن را آیات الهی و مایه آرامش همسر و فرزندان قرار داده و جایگاهی مهم و ارزشی به عنوان همسر و مادر برای وی معرفی کرده است.
حجت الاسلام " قاسم عبداللهی " با بیان اینکه محور و اساس ازدواج و تشکیل خانواده ارتقاء و رشد معنوی است افزود: زندگی موفق بر پایه عشق بین اعضاء خانواده بنا شده و مستحکم می شود.
وی با تأکید بر لزوم نگرش جدی به فاطمه‌(س)شناسی و ضرورت الگوپذیری از آن حضرت، گفت: فاطمه‌شناسی و تبیین سبک زندگی فاطمی ضرورت جامعه امروزی است و در این زمینه باید طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی با نگرشی جامع اجرا شود، زیرا هر جامعه‌ای نیاز به الگویی جامع دارد و چه الگویی بهتر از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) و اهل‌بیت (ع) که قرآن آنها را به عنوان الگوهایی شایسته و کامل معرفی کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار