در مراسمی که با حضور استاندار ، فرماندار و جمعی از مسولین شهرستان، دو مخزن ذخیره آب در شهر ساوه،به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 03 February 2021

 

مهندس یوسف عرفانی نسب مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت : به منظور ذخیره مناسب آب شرب شهروندان ساوجی به ویژ ه در مواقع بحران و قطع برق ،این دو مخزن ذخیره آب ۵ هزار متر مکعبی در مجموع به حجم ۱۰ هزار متر مکعب احداث و به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد : برای ساخت این دو مخزن در مجموع ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تنش آبی و اعتبارات شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه هزینه شد.
عرفانی نسب افزود:با بهره برداری از این ۲ مخزن هم اکنون آب شرب شهر ساوه در۱۱ مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ متر مکعب ذخیره می شود.
سید علی آقا زاده استاندار استان مرکزی هم با اشاره به شاخص برخورداری مردم شهرها و روستاهای استان مرکزی از آب آشامیدنی سالم در مقایسه با کشور رقم بالایی است افزود:در بخش فاضلاب نیز استان مرکزی جزء چهار یا پنج استان برتر کشور در زمینه برخورداری شهرها از شبکه دفع بهداشتی فاضلاب هستند.
وی افزود : این خدمات مهم و ارزشمند نتیجه کار مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به ویژه مهندس عرفانی نسب مدیرعامل این شرکت است که از مدیران خوشنام و فعال استان می باشد.
استاندار استان مرکزی بر تمرکز برانجام اقدامات آبرسانی در روستاها و تامین آب در شرایط تنش آبی و همچنین بازسازی و بهسازی تاسیسات آبرسانی به ویژه شهرستان ساوه تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار