رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت : در شرایط کنونی برپایی نمایشگاه اصلا به صلاح نیست .
کد خبر: ۹۳۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ 26 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر محمد دوست افزود : ویروس کرونا جهش یافته و در موج چهارم که پیش بینی میکنیم گرفتار آن شویم، شرایط بسیار پیچیده تر و دشوار تر از پیک های قبلی خواهد بود.
وی یادآورشد : در جلسه حدود ۳ هفته ی پیش ستاد مقابله با بیماری کرونا ی استان که با حضور ویدوئو کنفرانسی اکثر مدیران و مسئولین استانی برگزار شد، پیشنهاد برگزاری این نمایشگاه از سوی استاندار مطرح و نظر حاضرین خواسته شد.
وی تاکید کرد : استاندار مرکزی در این جلسه گفت با توجه به ابلاغ نامه از تهران، این نمایشگاه می تواند با حضور حداقلی و رعایت موازین بهداشتی برگزار شود، که با مخالفت مجدد بسیاری از اعضای حاضر در گروه از جمله رئیس دانشگاه و اتاق اصناف و غیره مواجه شد.
دکتر محمددوست تاکید کرد: با وجود مخالفت های فراوان این نمایشگاه از ۶ بهمن آغاز به کار کرده و طبق شواهد و قرائن نه تنها تخصصی نیست بلکه بازدید برای عموم است و از چند روز قبل از شروع به کار پیامک های تبلیغاتی برای مردم ارسال شده و آنان را برای شرکت در این مکان که بهترین فرصت برای تکثیر ویروس است دعوت شده است.
رئیس مرکز بهداشت اراک یادآورشد: استدلال برگزار کنندگان این نمایشگاه و با اصرار حفظ پروتکل ها این بود که، در سایر استان ها برپا شده و ما نیز می توانیم برگزار کنیم.
وی تاکید کرد : ویروس جهش یافته ی کرونا بسیار خطرناک تر از موج های قبلی شده و اینطور که از شواهد و قرائن بر می آید در حال وادر شدن به فاز چهارم کرونا هستیم.
وی افزود: در این پیک و به گفته ی کارشناسان و تجربه دیگر کشور ها ،کودکان،نوجوانان و جوانان بیشتر در معرض خطر قرار خواهند داشت.
دکتر محمد دوست گفت : گزارشی مبنی بر برپایی این نمایشگاه خدمت دادستان ارسال شده است و قرار است در بازدیدی دیگر (احتمالا عصر امروز)از این محل، دستور پلمپ و قطع ادامه ی آن صادر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار