مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی به منظور پیگیری تفاهم نامه همکاری ساخت مسکن محرومان با مدیر کل بنیاد مسکن استان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 25 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی با بیان اینکه خدمت به مستضعفین خدمت به بهترین بندگان خدا است،گفت:۸۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند واز حمایت های این نهاد به صورت مستمر بهره‌مند هستند.
وی با اشاره به اینکه اساس فعالیت‌های کمیته امداد توانمندسازی افراد مستعد توانمندی با بستر سازی فرهنگی و ایجاد اشتغال پایدار و تأمین مسکن مناسب است، افزود: از ابتدای سال جاری ۷۲۶ خانواده تحت حمایت با رسیدن به توانمندی از چرخه حمایتی خارج شدند.
وی گفت: از اقدامات خوب در سال جاری پیگیری تأمین مسکن برای خانواده‌هایی با سه و یا بیش از سه فرزند یتیم بود و ۱۱۸ خانواده شناسایی شدند.
وی اضافه کرد: با هم افزای و همکاری بنیاد مسکن، عنایات استاندار ، نمایندگان مجلس و سایر بخش‌ها از ابتدای سال جاری اقدامات خوبی انجام و تا پایان سال مسکن این تعداد خانواده تأمین می شود.
وی با قدردانی از بنیاد مسکن استان اظهار داشت:خدمات بنیاد مسکن و مجموعه همکاران این نهاد در خدمت به نیازمندان ، ساخت مسکن برای محرومان و پیگیری تفاهم نامه همکاری ساخت مسکن مددجویان شایسته تقدیر است.
محمدرضا رضا فرح مدیر کل محترم بنیاد مسکن استان مرکزی نیز خدمت به نیازمندان یک وظیفه شرعی و افتخار برای مسئولان دانست و گفت: اقدامات خوبی در ساخت مسکن محرومان انجام شده و با جدیت روند ساخت مسکن محرومان پیگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار