رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: به منظور مقابله با متصرفان اراضی ملی و ساخت و سازهای غیر مجاز تمامی دتسگاه ها باید هم افزایی داشته باشند تا خروجی کار، حفظ حقوق بیت المال و اراضی طبیعی و ملی باشد.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 24 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جلسه شواری سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی افزود: با افرادی که در زمینه زمین خواری، کوه خواری، طبیعت خواری یا و... نقش داشته باشند باید برخورد جدی صورت بگیرد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی یادآورشد: مدیران و مسئولان باید در تمام امور اختلافات را کنار گذاشته و برای گره گشایی از کار مردم تلاش کنند تا مردم آنها را خدمتگزار بدانند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: تبلیغات سوء علیه نظام جمهوری اسلامی و مسئولان و مردم از سوی دشمنان در جامعه کم نیست و در این برهه از زمان و با توجه به اینکه سال آینده اتفاقات بزرگی پیش روست باید با انجام خدمات صادقانه و خوشوریی با مردم و اطلاع رسانی مناسب در دهه مبارک فجر روحیه و امید به جامعه تزریق شود تا اعتماد مردم به نظام نیز افزایش یابد.
وی ادامه داد: رسیدگی به موضوع ساخت و سازهای منطقه خانه میران اراک نیازمند یک نشست تخصصی است و باید مبنای بررسی گزارش این ساخت و سازها سازمان بازرسی باشد.
وی افزود: مسئولین و افرادی که در این زمینه کوتاهی کرده اند و مقصر هستند باید در این جلسات پاسخگو باشند. قلع و قمع کردن کار راحتی نیست اما در این زمینه باید قانون اجرا شود .
رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: دستگاه قضایی دنبال پرونده سازی علیه مسئولین و متولیان مرتبط با مقوله اراضی نیست لیکن کسانی که قانون را تعطیل کردند و با زیر پا گذاشتن موازین باعث توسعه تصرفات و تعدیات خلاف قانون در حوزه اراضی شده اند باید پاسخگو باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار