فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند سارقان حرفه اي طلاجات سالخوردگان در عمليات كارآگاهان پليس استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 23 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردارحسن مفخمي شهرستاني در جمع خبرنگاران افزود: تا كنون اعضاي اين باند به ۱۱ فقره سرقت طلاجات در شهرستان هاي استان اعتراف كرده اند.
وی یادآورشد:‌ در روزهاي اخير با اعلام گزارش هايي از سرقت طلاجات افراد سالخورده در شهرستان هاي اراك، ساوه و شازند و پخش تصاويري از سرقت توسط اعضاي اين باند سارقان در فضاي مجازي بررسي تخصصي موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي اظهار داشت: در بررسي هاي انجام شده از صحنه هاي سرقت مشخص شد كه چهار نفر با دو دستگاه موتورسيكلت، افراد سالخورده را شناسايي و در كوچه ها و خيابان هاي خلوت، اقدام به سرقت طلاجات آنان مي كنند.
فرمانده انتظامي استان مركزي افزود: با بهره گيري از روش هاي علمي و تخصصي از سوي كارآگاهان، عمليات شناسايي و دستگيري اين افراد آغاز شد و سرانجام سرنخ هايي از سارقان كه ساكن استان تهران بودند، به دست آمد.
اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي یادآورشد: بعد از سرقتي كه هفته گذشته در شهرستان مهاجران رخ داد، كارآگاهان پليس آگاهي استان با همكاري پليس اين شهرستان در كمتر از ۷۲ ساعت موفق شدند يكي از سارقان را در اين شهرستان شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير كنند.
سردار مفخمي شهرستاني اضافه كرد:‌در ادامه پيگيري هاي پليس، سه نفر ديگر از اعضاي اين باند، در استان تهران شناسايي و هر كدام طي عمليات هايي جداگانه دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي استان انتقال شدند.
وي ادامه داد:‌ اعضاي اين باند كه به صورت حرفه اي برنامه ريزي هاي سرقت را انجام مي دادند، در ابتدا موتورسيكلت هاي خود را به شهر مورد نظر خود انتقال مي دادند و در يك فرصت مناسب، سوژه هاي خود را انتخاب كرده و در مكان هاي خلوت برنامه ريزي اين سرقت ها را انجام مي داند.
فرمانده انتظامي استان مركزي افزود:‌ تا كنون اعضاي اين باند به ۱۱ فقره سرقت طلاجات از افراد سالخورده در شهرستان هاي اراك، ساوه و شازند اعتراف كردند و با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي ادامه تحقيقات تكميلي از آنان همچنان در حال پيگيري است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار