مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: پایش زیست‌محیطی به ویژه در حوزه فاضلاب تصفیه‌خانه‌ها مورد توجه جدی محیط زیست استان قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 23 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، رضا میرزائی در بازدید میدانی از محل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ایبک آباد که به اتفاق بازرس کل استان مرکزی ، و تنی چند از مدیران شهرستان اراک انجام شد افزود:با توجه به اینکه شهرک های صنعتی به عنوان نماد اقتصاد و رونق تولید ملی هستند که با هدف ساماندهی صنایع ایجاد شده اند ، رسیدگی و بهبود وضعیت زیست محیطی شهرک های مذکور از اولویت های محیط زیست است .
وی یادآورشد : بر همین اساس مدیریت آلودگی های محیط زیستی شامل نصب ، راه اندازی و بهره برداری از سیستم تصفیه خانه فاضلاب ، توسعه فضای سبز و مدیریت پسماندهای عادی و صنعتی به منظور حفاظت محیط زیست اهمیت ویژه ای دارد .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ادامه داد: رویکرد این اداره کل یک رویکرد نظارتی بر مبنای استاندارد‌های کشوری محیط زیست است و ما تلاش می‌کنیم فضایی را فراهم کنیم تا مشکلات زیست محیطی محل تصفیه خانه فاضلاب های شهرک های صنعتی با پیگیری‌های لازم به حداقل برسد.
براساس این گزارش موضوع تصفیه فاضلاب کارخانه های الکل سازی مستقر در شهرک و بررسی مشکلات فاز الحاقی به تصفیه خانه این شهرک از جمله موضوعات مطرح شده در حاشیه این بازدید بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار