مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تنها سالن اجرای صحنه ای شهر اراک با اخطار کتبی سازمان آتش نشانی تعطیل شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 23 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی از تعطیلی مجتمع فرهنگی هنری ستارگان اراک با اخطار کتبی سازمان آتش نشانی خبر داد و افزود : سازمان آتش نشانی اراک طی نامه‌ای مجتمع فرهنگی ستارگان اراک را ناایمن تشخیص داد و اعلام کرد برگزاری هرگونه برنامه در این مجتمع از نظر این سازمان تا رفع مشکلات و نصب تجهیزات مطمئن ممنوع می باشد.
دانشی یادآورشد: با این اخطار رسمی سازمان آتش نشانی اراک مجتمع فرهنگی ستارگان که طی سالهای اخیر خدمات فرهنگی و هنری متنوعی را به شهروندان ارائه کرده غیر قابل بهره برداری خواهد شد.
وی افزود: برآوردهای اولیه برای رفع مشکلات و تهیه نصب تجهیزات ایمنی استاندارد مورد نظر سازمان سازمان آتش نشانی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان میباشد که تامین آن به سادگی و بدون پیگیری و مساعدت مسئولین تصمیم‌گیر استان امکان پذیر نمی باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تاکید کرد : در دوران پسا کرونا و ضرورت توجه ویژه به برنامه های فرهنگی هنری و نشاط اجتماعی خارج شدن مجتمع فرهنگی ستارگان از ارائه خدمات به شهروندان خسارتی عظیم و مشکلی جدی است که فعالان و موسسات فرهنگی هنری نیز تحت تأثیر آن قرار خواهند گرفت.
وی گفت: انتظار می‌رود مسئولین تصمیم‌گیر استان اعم از استاندار مرکزی، فرماندار اراک ، سازمان برنامه و بودجه استان ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین و سازمانهای ذیربط تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار