رئیس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با تقویت زنجیره تولید و بهره گیری از دانش بومی شکوفایی اقتصادی درکشور در سال‌های آینده محقق می شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 21 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، رضا تقی پور در بازدید از شرکت واگن پارس اراک با بیان اینکه کشور ظرفیت بالایی در زنجیره تولید داخلی با توجه به دانش بومی دارد افزود:با توجه به نظریه اقتصاد مقاومتی هرچه به سمت جلو حرکت می‌کنیم ظرفیت ها با تکمیل نرم افزاری و هم افزایی صنایع در حال گسترش است.
وی یادآورشد: در این سفر نمونه این زنجیره تولید در شهرک صنعتی مامونیه و فراهان استان مرکزی را شاهد بودیم.
نائب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم گفت: علاوه بر سفرهایی که به مناطق آزاد توسط اعضای کمیسیون انجام شده این سفر اولین سفر رسمی استانی به استان مرکزی با دعوت از سوی مدیران استان انجام شده است.
احمد رسولی نژاد با بیان اینکه این سفرها در سه بخش تدارک شده که دو بخش سفر در استان مربوط به بازدید میدانی و بخش نهایی بررسی مشکلات در نشست های ملی است افزود: این سفر جنبه تشریفاتی ندارد و کارها به جد دنبال می شود تا با بررسی‌های لازم، مشکلات صنعت و معدن رفع شود زیرا بررسی مشکلات معادن هم در این سفر مورد توجه است تا با نگاه به ظرفیت‌های استان برای آن ها تصمیم گیری شود.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جریان سفر ۲ روزه به استان مرکزی با حضور در شهرستان فراهان از مجموعه واگن پارس و کمباین سازی اراک دیدن کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار