بر اساس اعلام معاون تربیت بدنی و سلامت استان در راستای تحقق اهداف برنامه توسعه ششم و تفاهم نامه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع، دوکلاس درس تربیت بدنی ( سالن ورزشی در سازه مدارس ابتدایی) دیگر استان مرکزی در شهرستان خنداب و منطقه نوبران با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال از اعتبارات وزارتی، کمکها و مشارکتهای مردمی احداث شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 21 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: احداث سالن ورزشی در سازه مدارس ویژه مدارس ابتدایی تحت عنوان کلاس درس تربیت بدنی، با هدف ترویج ورزش در درون مدرسه و برگزاری فعالیت های ورزشی و مسابقات دانش آموزی در این سازه‌ها است.
وی با بیان اینکه احداث کلاس درس تربیت بدنی از ابتدای سال‌۱۳۹۸ در دستور کار وزارت‌ آموزش و پرورش قرار گرفته است، افزود: در سال تحصیلی گذشته ۹ سالن ورزشی در مدارس ابتدایی استان مرکزی احداث شده بود که با بهره برداری و تجهیز کلاس درس تربیت بدنی در شهرستان خنداب و نوبران، مجموع این سالن ها در استان مرکزی به ۱۲ سالن رسید.
دمنه اظهار داشت: احداث و تجهیز این سالنهای ورزشی در ابعاد ۲۰۰ تا ۲۵۰ در مدارس ابتدایی با طراحی ایستگاههای متنوع به منظور رشد و توسعه مهارتهای بنیادین در دانش آموزان از سال گذشته از محل اعتبارات معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع انجام می شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با تأکید بر اینکه احداث این سالن های ورزشی با اولویت مدارس ابتدایی دوره اول و دانش آموزان دختر به در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است، از آغاز فرآیند احداث و تکمیل دو کلاس درس تربیت بدنی دیگر در مدارس ابتدایی شهرستانهای فراهان و کمیجان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار