رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: ۲۹۲ تن کالای اساسی در ۹ ماهه امسال در اجرای طرح تنظیم بازار و با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 20 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، رضا ملکی افزود: این اقلام شامل ۸۲ تن برنج، ۵ تن گوشت منجمد گوساله، ۳۵ تن گوشت منجمد مرغ، ۱۸ تن روغن صنفی و ۱۵۲ تن شکر بوده است.
وی اظهارداشت: توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم با نرخ تضمینی و رعایت موارد بهداشتی در شهرستان محلات انجام شده است و این کالاها تا پایان سال به‌صورت مستمر در راستای تنظیم بازار این شهرستان توزیع خواهند شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات اضافه کرد: اقلام اساسی و پرمصرف در سبد غذایی خانوارهای شهرستان به میزان کافی ذخیره شده و در این راستا هیچ نگرانی و مشکلی وجود ندارد.
ملکی با بیان اینکه روند توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار همچنان ادامه دارد، گفت: انتظار داریم خرید مردم به اندازه نیاز باشد تا شاهد احتکار خانگی نباشیم.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات یاداور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل گران‌فروشی، احتکار و موارد دیگر با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و به اداره صمت این شهرستان اطلاع‌رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان، تخلف پیگیری شود.
ملکی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه و مساوات گفت: پنج هزار و ۶۰۰ بطری روغن مایع و ۵۲ تن برنج از سوی اداره صمت محلات به این طرح کمک شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار