رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند ۶ نفری يك شرکت هرمی در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 13 January 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ كارآگاه "کامیار چهری" افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی از فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان اراک مطلع شدند و پرونده ای در این رابطه تشکیل و موضوع در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی محل فعالیت شرکت هرمی در یکی از محلات شهرستان اراک شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان مركزي ادامه داد: مأموران پس از شناسایی محل دقیق فعاليت شركت هرمی با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی با مقام قضائی وارد محل حضور اعضاء این شرکت شده و ۶ نفر از اعضاء هیئت مدیره این شرکت را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی یادآورشد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد اعضاء این باند با دریافت مبلغ ۴۵۰ هزار تومان از هر یک از اعضاء اقدام به آموزش آنها در زمینه جذب زیر مجموعه می کردند.
كارآگاه "چهری" با اشاره به اینکه حدود ۴۰ نفر به عنوان کارورز عضو این شرکت هرمی مشغول آموزش می باشند، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی با اعتراف به جرم خود، پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار