جوان اوباشی که با ضرب و شتم یکی از شهروندان اراکی با قمه به او آسيب رسانيده و متواري شده بود، در برنامه ريزي عملياتي ماموران پليس امنيت عمومي استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ 10 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ "محمود خلجي" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: چند روز پيش گزارشي از درگيري فردی با یکی از شهروندان اراکی و زخمی کردن این شهروند با قمه در يكي از محله هاي این شهرستان به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰اعلام شد و بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
وي یادآورشد: قبل از حضور ماموران انتظامي در محل، عامل درگيري كه باعث ايجاد رعب و وحشت اهالي شده بودند، از محل متواري شده و در تحقيقات اوليه پليس مشخص شد كه فرد ضارب یکی از اراذل و اوباش سابقه داری است که به علت برخي اختلافات قبلي، با خودرو به موتور سیکلت مصدوم زده و پس از انداختن وی در خیابان، با قمه به این فرد حمله کرده و او را مصدوم کرده است.
اين مقام انتظامي ادامه داد: فرد مصدوم بلافاصله به مركز درماني انتقال داده مي شود و تحقيقات تخصصي ماموران پليس امنيت عمومي با هماهنگي مرجع قضائي براي دستگيري اين افراد آغاز شد.
سرهنگ خلجي با اشاره به دستگیری متهم در اقدام به موقع پلیس در مخفیگاهش در یکی از محله های شهر اراک افزود‌: با ارجاع پرونده به مرجع قضائي،‌ متهم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي با بيان قاطعيت پليس با برهم زدگان نظم و آرامش عمومي گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موضوعاتي اين چنيني، مراتب را از طريق سامانه تلفني ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار