معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: ۲۷ هزار و ۶۵۳ مورد بازرسی به منظور مقابله با گران‌فروشی و سایر تخلفات اقتصادی، در سال جاری از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی این استان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 09 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمدجواد قربانیان افزود افزود: در نه ماهه سالجاری ۲۷ هزار و ۶۵۳ مورد بازرسی در سطح استان مرکزی انجام شده که لوازم خانگی، انواع کالاهای اساسی، الکل، لوازم بهداشتی و نان بیشترین کالاهای مورد تخلف در این بازرسی‌ها بوده است .
وی ادامه داد: در جریان بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی استان مرکزی ۲ هزار و ۹۴۶ پرونده به ارزش ۵۵۸ میلیارد ریال تشکیل و به مراجع تعزیراتی ارجاع شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: در سال جاری ۲۸۰ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات، ۶۰۰ مورد با دانشگاه علوم پزشکی، ۲۳۰ گشت با اداره اماکن نیروی انتظامی و بیش از ۵۰۰ مورد با دیگر نهادهای نظارتی استان انجام شد.
وی گفت: شهروندان استان مرکزی امسال پنج هزار و ۷۹۹ تماس با ستاد خبری ۱۲۴ داشتند که تمامی تماس‌ها در اعتراض به گران‌فروشی واحدهای صنفی خرده فروش بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار