فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، از دستگیری ۴متصدی واحد صنفی به دلیل فعالیت در انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 07 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي"افزود: واحدهای صنفی این افراد با دستور قضائی پلمب شد.
وی گفت:در رصدهای انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا شهرستان، کانال ها و صفحاتی مربوط به شهرستان را که در شبکه های اجتماعی، تصاویر مبتذل و مستهجن را در فضای مجازی منتشر می کردند را مورد رصد و پایش قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، ۴ نفر از مدیران و گردانندگان این کانال ها و صفحات مجازی شناسایی شدند و مراحل برخورد قانونی با آنها در هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: با عنايت به اينکه این افراد از متصديان واحد هاي صنفي بودند با تهيه مستندات و هماهنگي، واحدهای صنفی آنان برابر ابلاغيه هاي صنفي پلمب و محتواهای مجرمانه نيز از صفحات و کانال های آنها حذف شد.
اين مقام مسئول امنيت فضاي مجازي را مطالبه مردمي و از اولويت هاي نيروي انتظامي دانست و گفت : پلیس پاسخگويي به مطالبات مردمي را وظيفه خود دانسته و در عمل به اين وظيفه خطير از هيچ کوششي دريغ نخواهيم کرد.
وی یادآورشد: همچنين برخي افراد با بي توجهي به اخلاقيات و شئونات ديني و مذهبي با به اشتراک گذاري تصاوير يا پست هاي مبتذل و مستهجن باعث جريحه دار شدن احساسات عمومي مي شوند، به صورت قاطعانه پیگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار