رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: جبهه انقلاب اسلامی در همه ابعاد و به‌ویژه در سنگر رسانه‌ای نیازمند حمایت مسئولان است.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 07 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،مسعود بصیری در سفر به استان مرکزی در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در اراک، با بیان اینکه این مسئله می‌تواند منشا خیرات و برکات زیادی باشد افزود:بسیج رسانه کشور بیش از ۱۴ هزار نفر عضو دارد و این افراد سرمایه فرهنگی بزرگی بشمار می روند.
وی با بیان اینکه بسیج رسانه با تمام توان در راستای انتشار و تولید محتوا در فضای مجازی برای مقابله با اهداف دشمنان فعالیت می‌کنند یادآورشد: این اقدامات با حداقل‌ هزینه و نیرو، بیشترین اثرگذاری را داشته و باید توان حداکثری ظرفیت‌ها در این حوزه به‌کار گرفته شود.
وی افزود: سازمان بسیج رسانه یک هماهنگ کننده بین رسانه‌ها است که همه را در خیمه انقلاب اسلامی متحد کرده وتوانسته سطح قابل قبول از اثربخشی را به نمایش بگذارد.
رئیس بسیج رسانه کشور با بیان اینکه اصحاب رسانه در مقابله با بیماری کرونا و کاهش آسیب های این بیماری در جامعه نقش موثری ایفا کرده‌اند گفت: عملکرد درخشان رسانه‌های انقلابی در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در این مدت نشان دادند که جبهه انقلاب اسلامی تعطیل بردار نیست.
وی افزود: امیدبخشی و ایجاد فضای نشاط در جامعه از مهمترین وظایف اصحاب رسانه و رسانه‌های انقلابی است که باید با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عظیم این اقدام مهم را انجام داد.
وی با بیان اینکه بسیج رسانه از سال ۹۱ در کشور تشکیل شده و مهمترین هدف این سازمان تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف است گفت: مهمترین رسالتی که در سازمان بسیج رسانه دنبال می‌شود، تبدیل جبهه واحد در نیروهای انقلابی در رسانه ها است که همه دوستداران انقلاب اسلامی در حوزه رسانه را در یک جبهه برای رسیدن به اهداف مشترک جمع شوند.
بصیری با بیان اینکه حل مشکلات خبرنگاران، اصحاب رسانه و رسانه‌های انقلاب اسلامی از مهمترین اولویت‌های بسیج رسانه است یادآورشد:این مهم با مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی باید به نحو احسن انجام شود چراکه این اعتقاد وجود دارد که اصحاب رسانه برای اثرگذاری موثر نباید دغدغه‌های حاشیه ای داشته باشند.
وی اضافه کرد: بسیج رسانه برای هر اقدام انقلابی و ولایی پای کار است و در سنگر تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فعالیت دارد و این آمادگی را به دستگاه‌های فرهنگی کشور اعلام می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیج رسانه در راستای اثرگذاری و توانمندسازی نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب دوره‌های توانمندسازی را در دستور کار دارد گفت: بسیج رسانه بیش از ۱۷ میلیون نفر ساعت آموزش انجام شده که بیش از یک میلیون آن در تهران بوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم گفت: به برکت مجاهدت‌ها و اقدامات اثرگذار نیروهای انقلابی در رسانه‌ها امروز شاهد تحولی جدی در حوزه فرهنگ و رسانه ارزشی هستیم که قابل تقدیر است.
حجت الاسلام مهدی عباسی افزود: همگرایی و هم افزایی خوبی در سطح رسانه های استان مرکزی وجود دارد که این مسئله باید برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی ادامه دار باشد.
وی با بیان اینکه بسیجی بودن در نظام اسلامی افتخار بزرگ محسوب می‌شود یادآورشد: بسیج رسانه یکی از مهمترین تشکل‌هایی است که می‌تواند در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان بسیار اثر گذار باشد و در این سال ها عملکرد موفقی از خود برجای گذاشته است.
وی با بیان اینکه کادر سازی، شبکه سازی و تربیت نیروی جوان و کارآمد برای انقلاب اسلامی در رسانه ها یک ضرورت است که بسیج رسانه می‌تواند در این مسئله اثرگذار باشد ادامه داد: تبیین و پاسداری دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بویژه مولفه‌هایی که در خصوص فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است باید از اولویت های بسیج رسانه باشد و می‌تواند این مهم منشا خیرات زیادی باشد.
وی اظهارداشت: بسیج رسانه در استان مرکزی باید در شهرستان‌های استان بیشتر فعال شوند زیرا توجه رسانه‌ای بیشتر در مرکز استان متمرکز شده و سایر شهرستان ها مغفول مانده که درصورتی که به شهرستان ها در حوزه رسانه بیشتر پرداخته شود بدون شک با اثرگذاری بیشتری همراه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار