فرمانده انتظامي استان ازتوقيف یک دستگاه اتوبوس حامل۶ میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال کالای قاچاق درعمليات پليس در شهرستان ساوه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 06 January 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سردار " حسن مفخمی شهرستانی " افزود : در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان ساوه، با انجام تحقیقاتی میدانی، از تردد یک دستگاه خودروی حامل محموله قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند
وي اظهارداشت: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیسی، هنگامی که این اتوبوس در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه بود، شناسایی و متوقف شد. ‌
فرمانده انتظامي استان مركزي افزود: در بازرسی انجام شده از این خودرو تعداد ۵۱ هزار و ۴۰ عدد عدد انواع فندک خارجی،۱۴ هزار و ۴۰۰عدد قاشق فلزی، تعداد۳هزار و۶۰۰عدد چنگال فلزی، ۳۰۰ عدد اسپری خوشبو کننده ، تعداد۱۵ هزار عدد آدامس، ۱۹ دستگاه غذا ساز چند کاره ،۴۰ عدد واتر پمپ خودرو ، ۱۰۰عدد بوش و طبق خودرو،۱۸عدد میله موج گیر خودرو و۲ هزارعدد مغزی قفل و کلید خارجی قاچاق کشف شد.
وی با اشاره به انتقال خودروی توقيف شده به پارکینگ و دستگیری راننده و ۳ نفر از سرنشینان آن اظهار داشت: در بررسی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، این محموله قاچاق ۶ میلیارد و ۳۴۹میلیون ریال ارزش گذاری شد.
فرمانده انتظامي استان مرکزی اضافه كرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشكيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائي معرفی شدند.
سردار مفخمی شهرستانی در پایان با تأكيد بر تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا افزود: سامانه تلفنی ۱۱۰ همواره در تمام مدت ساعات شبانه روز، به آسانی در دسترس عموم شهروندان قرار داشته و آماده دريافت هر گونه گزارش و اطلاعات آنان در زمینه فعاليت قاچاقچيان، به منظور موفقیت هرچه بیشتر پلیس در مبارزه هدفمند با این پدیده شوم اقتصادی و تهدید کننده تولید ملی است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار