رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: می توان با استفاده از روحیه خستگی ناپذیر بسیج، ظرفیت‌های حوزه بهداشت و درمان را ارتقا داد و به مردم کمک کرد.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 04 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی، افزود: بسیج یکی از بازوان قدرتمند و حمایتی در حوزه سلامت به حساب می آید.
وی اظهار داشت: گذر از بحران هایی نظیر سیل، زلزله و غیره این نکته را تاکید می کند و می‌توان از این ظرفیت فراوان برای مدیریت و کنترل بحران کرونا به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
وی یادآورشد: جامعه پزشکی بسیار گسترده و وسیع است و تنها به پزشکان ختم نمی‌شود، دیگر همکاران نیز می توانند در جامعه پزشکی حاضر شده و به مردم خدمت کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه به استفاده از تجربیات پیشکسوتان در جامعه بسیج اشاره کرد و گفت: پیشکسوتان دارای تجربیات گسترده و ارزشمندی هستند حال آنکه در حوزه پزشکی تجربیات پیشکسوتان، گنجینه های گرانبهایی است که انتقال آنها به جوانان می تواند بسیار مفید و ارزشمند باشد.
دکتر جمالیان تاکید کرد: رفتار و کردار یک بسیجی متعلق به خودش نیست و باید نسبت به سایر افراد و انسان‌های عادی تفاوت کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ، به کنترل نسبی کرونا ویروس در استان اشاره کرد و گفت: هرگاه روحیه بسیجی وارد عمل شد، توانستیم به توفیقات ارزشمندی دست یابیم ، امیدمی رود در این زمینه نیز با ریشه کنی این ویروس به الگوی جهانیان برای داشتن بسیج و روحیه بسیجی در ایران اسلامی تبدیل شده و به آن افتخار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار