معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: شرایط زرد استان معنی بر عادی بودن شرایط نیست.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 03 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی افزود: وضعیت زرد امروزه استان مرکزی نباید موجب غفلت همگان شود و رفتارهای اجتماعی وضعیت آینده کرونایی استان را مشخص می کند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت پایدار امروز حاصل تلاش های همگان، کادر بهداشت و درمان، زحمات خود مردم و در اصل عنایت و توجه خداوند متعال بوده است، اظهار داشت: شرایط زرد استان مرکزی نباید به این معنی پنداشته شود که کرونا از میان رفته و مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت کمتری داشته باشند، بلکه با کوچکترین سهل انگاری کرونای در کمین نشسته، مجدداً زندگی همه ما را متاثر می کند.
وی تاکید کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی کمک بسیار زیادی به کنترل این اپیدمی کرد، باید سلیمانی وار فعالیت‌های خود را ادامه داده و سعی کنیم مانند ایشان عمل کنیم.
اکرمی افزود: پیک های اول، دوم و سوم شیوع بیماری را یکی پس از دیگری و شدیدتر از یکدیگر پشت سر گذاشتیم و وظیفه شرعی و قانونی همه این است که اجازه ندهیم که پیک چهارم با غفلت و سهل انگاری مان اتفاق بیوفتد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یادآورشد: فرمانداران شهرستان ها مسئول مستقیم پیگیری موضوعات این بیماری هستند و این مسئله باید در اولویت قرار گیرد، اگر در شهرستانی آمار افزایش یابد، فرماندار و رئیس شبکه بهداشت باید گزارش و توضیح دهند تا نقص کار مشخص شود، افزایش فوتی و بستری به معنای لزوم انجام اقدامات ویژه است.
وی افزود: در شرایط زرد، برای جلوگیری از شروع موج جدید و افزایش تعداد مبتلایان دو سوم کارمندان در محل کار حاضر شده و از طرفی نباید اجازه داد که اختلالی در انجام کار روزانه مردم نیز صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار