رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پالایش، انتخاب و گزینش برترین افراد باعث رشد و تعالی دانشگاه می شود.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 03 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه ای که به مناسبت "۱۵ دی و روز گزینش" برگزار شده بود، افزود: تشکیل نهاد گزینش برای ادارات توسط امام خمینی (ره) یکی از برکات و نعمت های بی پایان برای کشور بود.
وی اظهار داشت: قضاوت کار بسیار سختی است و همکاران گزینش در این امر و انتخاب و برگزیدن افراد توانمند بر اساس ایمان و تقوا، کار بسیار دشواری دارند.
وی تاکید کرد: متاسفانه با توجه به پر رنگ شدن زندگی ماشینی و دوری انسان ها از هم و کمرنگ تر شدن اخلاقیات در زندگی روزمره در جامعه، کار گزینشگران و حساسیت و سختی این کار دو چندان می شود.
دکتر جمالیان یادآورشد: به علت شیوع ویروس کرونا، حوزه سلامت به خصوص حوزه درمان با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه شد، اما همکاران گزینش توانستند در کمترین زمان با انجام کارهای مربوطه این خلع را تا حد زیادی جبران کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: امسال با اخذ مجوزهای آزمون استخدامی حدوداً ۸۰۰ نفر برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، کار گزینشگران و همکارام هسته گزینش سخت تر و زیادتر شد و به خاطر ماهیت کاری ،کسی زحمات این افراد را نمی بیند، اما اینجانب به نمایندگی از تمام همکاران از تمام زحمتکشان واحد گزینش قدردانی می کنم.
وی افزود: با اضافه شدن این تعداد نیروی کار، دانشگاه علوم پزشکی می تواند به رشد و توسعه خوبی برسد، اما به شرط اینکه این افراد صالح، توانمند و با ایمانی قوی و تنها با هدف کمک به ارتقاء جایگاه دانشگاه جذب شوند که این مهم وظیفه گزینش و گزینشگران است که با انتخاب خود باعث پیشرفت مجموعه بهداشت و درمان شوند.
گفتنی است در پایان از همکاران هسته گزینش و گزینشگران دانشگاه علوم پزشکی اراک با اهدا لوح، قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار