امام جمعه موقت اراک گفت: معرفی سیره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 01 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام «قاسم عبدالهی» در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی کامل ولایتمداری است افزود: شهید سلیمانی با همکاری جوانان غیرتمند ایرانی و دیگر کشورهای منطقه توانست سوریه و عراق را از چنگال داعش و استکبار جهانی بیرون آورد.
وی یادآورشد: در زمان حیات پر برکت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
برخی افراد به ظاهر سیاسی قدر زحمات وی را نمی‌دانستند.
امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه آمریکای جنایتکار بیش از هفت هزار میلیارد دلار در سوریه هزینه کرد اما هیچ چیزی نصیبش نشد افزود: وجود حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار گمان می‌کند با شهادت سردار سلیمانی و شهدای هسته‌ای همچون شهید فخری‌زاده روحیه جبهه مقاومت و ملت ایران را در ادامه مسیر تضعیف می‌کند گفت: ملت ایران دارای بصیرت و آگاهی است و در طول ۴۰ سال گذشته با همین ویژگی و ولایتمداری تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرده است.
وی افزود: ملتی که با بصیرت و ولایتمداری با شهادت انس گرفته است هیچ‌گاه تسلیم دشمنان نمی‌شود بلکه روز به روز آگاه‌تر و با بصیرت‌تر شده و با تمام توان از حریم خود صیانت می‌کند.
حجت‌الاسلام عبدالهی درباره نهم دی‌ماه و روز میثاق امت با ولایت نیز اظهارداشت: فتنه‌گران با پشتیبانی استکبار جهانی در سال ۸۸ با شبهه‌پراکنی در جامعه قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را داشتند اما ملت با توکل بر خدا و ولایتمداری توطئه دشمن را خنثی کردند.
وی یادآورشد: تحقق جهش تولید و بالندگی اقتصادی کشور در گرو برنامه‌ریزی و کیفیت تولید است .
حجت‌الاسلام عبدالهی افزود:بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اما کشورما همچنان در بسیاری از کالاهای اساسی از جمله روغن نباتی به سایر کشورها وابسته است.
وی گفت: اگر در طول ۴۲ سال گذشته برای خودکفایی حداقل در کالاهای اساسی برنامه‌ریزی شده بود امروز با استفاده از ظرفیت‌های ارزشمندی که در کشور وجود دارد نه تنها قادر به تامین نیاز داخل بود بلکه جزو صادرکنندگان بزرگ جهان بشمار می رفت.
وی با بیان اینکه عفت و پاکدامنی از عوامل سعادت جامعه اسلامی است افزود: اگر جامعه‌ای در ثروت و برخورداری غرق شود اما خبری از عفت و پاکدامنی نباشد آن جامعه تاریک است و باید اصلاح شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار