فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:با تمام توان از مجموعه شهرداری اراک، حمایت و پشتیبانی خواهم کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 31 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار مفخمی شهرستانی در دیدار با شهردار اراک افزود:آنچه از شهردار اراک دیده ام، جز خدمت، جز صداقت و جز تلاش نبوده است.
وی گفت:برای بنده باعث افتخار است که در مرکز استان، یک مدیر هوشمند، در حوزه مدیریت شهری در حال فعالیت است، بنابراین وظیفه خود دانستم با حضور در شهرداری بطور رسمی از زحمات شهردار اراک و پرسنل شهرداری، قدردانی کنم.
وی افزود: وظیفه مشترک نیروی انتظامی و شهرداری، خدمت به مردم است و بدون شک، با تلاش و نگاه با درایت شهردار اراک، این امر محقق شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، با اشاره به برخی از مشکلات امنیتی در برخی از شهرداری‌های کشور و رفع این مشکلات، گفت: خوشبختانه با درایت شهردار اراک و مدیریت مطلوب ایشان،این مشکلات در اراک ایجاد نشده است.
وی افزود: اگر امروزه پیاده راه ها و تقاطع ها برای شهروندان قابل پذیرش است، به دلیل توجه به افکار عمومی بوده است، خدا را شاکرم که شهردار اراک متخصص حوزه شهری هستند و ثمرات این امر، احساس آرامش شهروندان در حوزه مدیریت شهری است.
وی ادامه داد: بنده با توجه به اینکه می بینم و میدانم شهرداری اراک در حال خدمت رسانی است، با تمام توان از این مجموعه حمایت و پشتیبانی خواهم کرد.
سردار مفخمی شهرستانی گفت: آنچه از شهردار اراک دیده ام، جز خدمت، جز صداقت و جز تلاش نبوده و همین امر باعث شده امروز شهر اراک، یک الگو برای همه شهرهای استان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار