رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اتمام پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک یکی از مطالبات جدی مردم و آرزوی قلبی همگان است.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 30 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در نشست خبری ویدئو کنفرانسی با اصحاب رسانه افزود:با پیگیری های بسیار، در نهایت پیمانکار این پروژه عوض می شود و اگر پیمانکار جدید، با جدیت و تلاش بسیار و حمایت وزارت بهداشت پای کار باشد، در کمتر از یکسال این پروژه به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی به موقع و صحیح خبرنگاران در حیطه سلامت، بازوی کمکی دانشگاه و هدایت فکری همگان است یادآورشد: اپیدمی  و همه گیری کرونا، نقش مهم و تاثیرگذار خبرنگاران را بیش از پیش روشن کرد، چرا که  انتقال به موقع و صحیح پیام های بهداشتی و روش های مدیریت این بیماری اولین اصل کنترل کرونا بود که خوشبختانه رسانه های جمعی در استان این مهم را به خوبی انجام داده و کمک زیادی به جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری کردند.
وی به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد وگفت: این طرح فرصت مناسبی برای بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای کنترل کرونا ویروس است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: افرادی که پرونده الکترونیک ندارند، نسبت به ثبت این پرونده و بهره بردن از خدمات رایگان و مطلوب پایگاه های بهداشتی، بویژه در جامعه شهری استفاده کنند.
وی افزود: به منظور ارتقا سلامت دهان و دندان و خدمات توان بخشی، دانشکده دندانپزشکی در خیابان قیام با ۱۰۶ یونیت در دو شیفت صبح (دولتی) و عصر (آزاد) با حضور متخصصین مجرب در هر حیطه دندان پزشکی ارائه خدمت می دهد، همچنین کلینیک های توانبخشی که به تازگی راه اندازی شده با کادری مجرب در زمینه، فیزیوتراپی، کار درمانی، آب درمانی، شنوایی سنجی و ... ارائه خدمت می دهند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: پیش بینی می شود با توجه به آمار، وضعیت کل استان مرکزی در طی هفته آتی زرد شود، اما این امر نباید این گونه تلقی شود که  مردم عادی انگاری داشته و غفلت ورزند، زیرا شرایط امروز ما با تلاش‌های فراوان کادر بهداشت و درمان و همکاری مردم و تحمل محدودیت های سخت به دست آمده است بنابراین باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که به وضعیت سفید برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار