رئیس اداره نظارت براماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان از شناسایی یک انبار دپوی کالا در سطح شهرستان اراک و کشف مقادیری اقلام بهداشتی قاچاق به در بازرسی ازاین محل خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 30 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" جعفر پرویزی" افزود: در پي کسب خبري مبني بر دپوی اقلام بهداشتی قاچاق در انباری، از سوی فردی در یکی از محله های شهرستان اراک ، تحقيقات نامحسوس پليس اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان در اين زمينه آغاز شد.
وی ادامه داد: با آغاز تحقيقات، سرانجام مأموران این پلیس موفق شدند فرد مورد نظر را در سطح شهرستان اراک شناسايي و در عملیاتی دستگیرکنند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی یادآور شد: پس از محرز شدن فعاليت غيرقانوني فرد مذکور و با هماهنگي با دستگاه قضائی، مأموران پلیس اماکن به همراه بازرسان سازمان صمت، در عملیات بازرسی از انبار محل نگهداری کالاهای قاچاق در اراک موفق به کشف مقادیری خمير دندان ، شامپو و صابون قاچاق شدند.
سرهنگ پرویزی با اشاره به ارزش تقریبی ۲۷۰میلیون ریالی کالای کشف شده قاچاق افزود: فرد محتکر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و کالاهای کشف شده نیز تحویل اداره اموال تملیکی شد.
این مقام انتظامی با تأکید بر مبارزه حداکثری پلیس با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود با پدیده نامشروع قاچاق و احتکارکالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت سودجویانه و غیرقانونی محتکران و مفسدان اقتصادی به منظور برخورد قاطع و قانونی با آنان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار