رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۱۰ خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر و قرص های غیر مجاز در اجرای طرح پاک سازی این پلیس در همکاری با نیروی مقاومت بسیج در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ 29 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"حسین شمسایی فرد"افزود: به دنبال برنامه ريزي پليس در رسيدگي به درخواست شهروندان شهرستان مبني بر برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاک سازي برخی از محله هاي آلوده شهرستان اراک از حضور و تجمع معتادان متجاهر، پليس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی روز گذشته با همکاری نیروی مقاومت بسیج شهرستان و فرماندهی انتظامی شهرستان اراک، طرح پاک سازی مناطق آلوده را در این شهرستان، اجرا کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۱۰ نفر از خرده فروش مواد مخدردر این طرح اظهار داشت: در این طرح پاک سازی، مآموران انتظامی موفق به کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و نیز دیگر قرص های غیرمجاز شدند.
وی مواد مخدر را يکي از معضلات اجتماعي برشمرد و گفت: گرچه مبارزه با این آسیب اجتماعی، یکی از اولويت های محوری در نيروي انتظامي است اما اگر همت عمومي جامعه و دردمند کردن همه دستگاه هاي دولتي در زمینه آسيب هاي مواد مخدر در جامعه ايجاد نشود، پليس هرگز به تنهايي نمي تواند در بحث کنترل و مبارزه با مواد مخدر و روانگردان ها موفق شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به رضایتمندي شهروندان از اجرای طرحهای مختلف پاک سازی و جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر از مناطق آلوده، از آنان خواست تا از طریق تماس با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰و بیان گزارش های خود در زمینه محلهای تجمع و فعالیت معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، پلیس را در انجام موفقیت آمیز طرحهای پاک سازی یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار