رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: « نهم دی ماه» یادآور حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در بیعتی دوباره با آرمانهای اصیل و ارزشمند امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است .
کد خبر: ۹۲۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ 29 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید عبدالمهدی موسوی با صدور پیامی به مناسبت ۹دی ماه افزود: حماسه جاودانی که در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ماندگار شد و پیامی روشن برای دشمنان این مرز و بوم داشت،که همان « ولایت مداری و هوشیاری ملت ایران» بود .
در ادامه این پیام آمده است: مردم همیشه در صحنه، بار دیگر در ۹دی ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه خویش، دوباره با آرمان های انقلاب و رهبری بیعت کردند وحماسه ای جاودان خلق کردند.
این پیام می افزاید: نمایش بصیرت و خرد عمومی ملت مؤمن و غیرتمند در این حماسه بزرگ،چنان تجلی یافت که مقام عظمای ولایت در این باره فرمودند: « امتیاز نظام ما این است که متعلق به مردم است. آن افرادی که با همه وجود نظام جمهوری اسلامی را و اسلام و این پرچم برافراشته را در این کشور نگه داشته اند، در درجه اول خود مردمند و دشمنان ما باید این را بفهمند».
در این پیام آمده است: بی شک درایت و احاطه مقام معظم رهبری، حضور آگاهانه مردم، همگرایی و همنوایی گروهها و آحاد گرایش های سیاسی و اعتقادی، در آن برهه حساس سبب شد تا جامعه دچار دسیسه های شیطانی دشمنان بیرونی ودرونی نشود و بتواند راه خود را با عزت و سربلندی ادامه دهد .
این پیام می افزاید: دستگاه قضایی با باوری عمیق و راسخ، همواره مفتخر به حرکت در مدار « ولایت» بوده و مأموریت « عدالتخواهانه و فساد ستیز» خود را در دوران تحول، نوآوری و شکوفایی با استعانت از خداوند متعال، آموزه ها و هدایتهای داهیانه رهبر حکیم انقلاب و مطالبه به حق مردم شهید پرور با قوت و قدرت دنبال خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار