رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه هر هفته شاهد سیر نزولی مبتلایان و متوفیان کرونایی در استان هستیم، اما برای بهتر شدن وضعیت باید همه آحاد جامعه عزمشان را جزم کنند.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 27 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: خوشبختانه با اعمال محدودیت ها و رعایت مردم و البته تلاش کادر بهداشت و درمان، وضعیت خوب و نسبتاً کنترل شده ای در استان برقرار شده و به حالت نارنجی رسیده ایم.
وی اظهار داشت: برای رسیدن به وضعیت های زرد و سفید که چندان هم دور از دسترس نیست، همه آحاد جامعه باید به میدان بیایند و هر کس در هر حیطه ای که فعالیت می کند، برای رسیدن به یک نقطه امن تلاش کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: مهم است که در زندگی روزمره گام به گام با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ جان خود و اطرافیان پیش برویم چرا که وضعیت امروزه ما در پرتو همت و زحمت مردم و فداکاری‌های پرسنل سلامت با زحمات بسیار به دست آمده است و چنانچه کوچکترین عادی انگاری و غفلتی رخ دهد به وضعیتی بدتر از گذشته می رسیم.
وی در ادامه رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک صحیح و شستشوی مکرر دست ها را همچنان حائز اهمیت دانست و گفت: عدم برگزاری هرگونه مهمانی و دورهمی های خانوداگی، عدم شرکت در اجتماع، جلسات و مراسم های عروسی و حتی عزاداری نیز بسیار مهم است و می تواند در بهبود یا بدتر شدن وضعیت کنونی تاثیر گذار باشد.
دکتر جمالیان یادآور شد: اگر قوی تر از گذشته در حفظ این وضعیت بکوشیم، قطعاً در آینده ای نه چندان دور از شر این بیماری خلاص می شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار