رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان از کشف۴ کیلوگرم هروئین و ۷۰۰گرم شیشه در عملیات مشترك پليسي در دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر در ساوه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 26 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" حسین شمسایی فرد"افزود: در ادامه روند مبارزه با معضل مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه با خبر شدند.
وی یادآورشد: بلافاصله با همكاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان، عمليات شناسايي و دستگيري اين افراد آغاز شد و سرانجام در يك برنامه ريزي انجام شده، خودروي مورد نظر شناسايي، متوقف و هر دو سرنشين آن دستگير شدند.
اين مقام انتظامي اظهار داشت: در بازرسي دقيق انجام شده از اين خودرو مقدار ۴كيلوگرم هروئين و ۷۰۰ گرم شيشه كه به شكل ماهرانه اي در داخل خودرو جاساز شده بود، كشف شد.
سرهنگ شمسايي فرد با بیان اینکه افراد دستگیر شده با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر با قاطعیت ادامه دارد و شهروندان هرگونه اخبار پيرامون خريد ، فروش ، انتقال و توزيع مواد مخدر را مي توانند از طريق سامانه تلفني ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار