در طرح نظارتي ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، ۱۱ باشگاه ورزشی متخلف به دلیل عدم رعایت و مقررات صنفی و بهداشتی در اراک شناسایی و پلمب و برای هفت باشگاه متخلف، اخطار پلمب صادر شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ 08 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "جعفر پرویزی" رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پليس امنيت عمومي پليس استان مركزي در تشريح اين خبر گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در طرحي مشترك با دستگاه هاي مسئول از تعدادی باشگاه ورزشی در اراک بازدید شد.
وی افزود: در این طرح نظارتی از ۴۴ باشگاه ورزشی در اراک بازدید و با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي ۱۱ واحد متخلف پلمب شد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پليس استان مركزي ادامه داد: در اجراي اين طرح همچنين برای هفت باشگاه متخلف دیگر نيز اخطار پلمب صادر و از شش باشگاه دیگر تعهد اخذ و به ۱۶باشگاه متخلف دیگر تذکر داده شد.
سرهنگ "پرویزی"با اشاره به اینکه افراد خاطي در مديريت این باشگاه ها ورزشی پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار