معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: پس از اینکه شهرداری زمین ۳۲ هکتاری را برای توسعه زمین آرامستان در سال ۹۲ خریداری کرده و سند شش دانگ آن را تحویل گرفت، عده‌ای از کشاورزان معترض شده و مدعی بودند، زمین آرامستان با املاک این افراد همپوشانی دارد.
کد خبر: ۹۲۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ 05 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد عسگری افزود: در تیرماه سال جاری شورای تأمین که متشکل از رئیس دادگستری اراک، اداره کل اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی و فرماندار است برای رفع این مشکل ورود کرده و با پیشنهاد این شورا وضعیت زمین مذکور کارشناسی شد.
معاون خدمات شهری شهرداری اراک یادآورشد: تیم کارشناسی شامل یک کارشناس ازسوی مدعیان و یک کارشناس ازسوی شهرداری و یک کارشناس از سوی دادگستری بود که در نهایت این تیم کارشناسی سه نفر یک ماه پیش نظر خود مبنی بر تأیید مالکیت شهرداری در زمینه زمین را به شورای تأمین اعلام کرد که ادعای این افراد اثبات نشده است.
وی افزود: با این شرایط شهرداری در آینده‌ای نزدیک قطعه بندی این زمین را آغاز خواهد کرد و این اقدام زمان‌بر نخواهد بود و به محض آغاز کمتر از ۲۰ روز کار قطعه بندی زمین انجام خواهد شد و در صورت توسعه زمین آرامستان تا ۳۵ سال آینده این مکان جوابگوی دفن اموات شهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار