کارگروه بررسی تفاهمنامه کمیته امداد و بسیج سازندگی در زمینه ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی با حضور فرمانده سپاه روح الله ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی و اعضای کارگروه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 01 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرمانده سپاه روح الله استان گفت:ایجاد اشتغال برای نیازمندان در شرایط فعلی جامعه از ضروریات است.
سردار محسن کریمی افزود:لازم است با پیگیری همه بخش ها تعداد پرونده های بیشتری تسهیلات اشتغال دریافت کنند.
مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی هم گفت:امروز جامعه ما درگیر جنگ نرم و اقتصادی است و نهادهایی مانند سپاه و کمیته امداد در خط مقدم پیکار با دشمنان هستند.
وی افزود:رسالت اصلی کمیته امداد پرداخت تسهیلات نیست بلکه ایجاد اشتغال پایدار برای محرومان و کمک به توانمندسازی آنها است.
وی یادآورشد:۲۵ درصد اشتغال استان توسط کمیته امداد ایجاد شده است و کمیته امداد در کنار پرداخت تسهیلات اشتغال با نظارت مستمر و کمک به فروش تولیدات در کنار خانواده ها است.
وی افزود:سپرده گذاران با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت که معادل آن نیز امداد سپرده گذاری می کند می توانند به نیازمندان بنا به تشخیص خود تسهیلات اشتغال پرداخت کنند.
مومنی گفت:با تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و سپاه بسیجیان نیازمند غیر تحت حمایت و زنان بد سرپرست نیز می توانند از تسهیلات اشتغال کمیته امداد بهره مند شوند.
وی افزود:کارگاه های تعطیل و یا نیمه تعطیل می توانند به ازای ایجاد اشتغال برای هر مددجو ۵۰ میلیون تومان تسهیلات از کمیته امداددریافت کنند.
وی اظهارداشت: ۹۰۰ مددجوی تحت حمایت از طریق کاریابی مشغول به کار شدند و کمیته امداد یک میلیون تومان تشویقی برای کسانی که از طریق کاریابی مددجویان را مشغول به کار کنند در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار