فرماندار اراک گفت: ۲ هزار و ۳۵۰ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان در ۲ روز اول اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی آذرماه انجام شده و این روند تا پایان طرح ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 23 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسین بختیاری افزود: اصناف این شهرستان در ۲ روز گذشته همکاری خیلی خوبی در اجرای این طرح داشتند و در مجموع بیش از ۸۵ درصد از مصوبات این طرح تاکنون محقق شده که این مهم جای قدردانی دارد.
وی با اشاره به اینکه اصناف مرکز شهر همکاری بیشتری نسبت به مراکز حاشیه داشتند که انتظار است این همکاری در همه نقاط این شهرستان روز به روز افزایش یابد، یادآورشد: ۲۱ صنف این شهرستان که بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد مدیریت این بیماری در استان مرکزی باید فعالیت خود را تعطیل می‌کردند، اما به این مصوبه بی توجه بودند، مهر و موم شدند که ۱۲ مورد در روز اول و ۹ مورد در روز دوم اجرای طرح بوده است.
فرماندار اراک افزود: تمام محدودیت‌ها و سختگیری‌ها، برای کنترل بیماری و حفظ جان مردم است که امید است همه دست در دست هم بگذارند تا بیماری کووید ۱۹ مهار شود و شرایط عادی به جامعه برگردد.
وی اظهار داشت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد نیز به خوبی در شهرستان اراک در حال انجام است و مردم نیز تاکنون در این راستا همکاری خوبی داشته‌اند و در این ساعات ۱۲ تیم پلیس راهور در نقاط مختلف شهر حضور دارند و دوربین‌های ثبت تخلفات نیز فعال هستند.
فرماندار اراک گفت: مردم در صورت نیاز به مراجعه پزشک و حضور در بیمارستان‌ها در این ساعت می‌توانند از خدمات اورژانس به شمار ۱۱۵ و یا استفاده از آژانس‌های مسافربری که منعی برای تردد ندارند، استفاده کنند.
گفتنی است، بر اساس تصویب ستاد ملی کرونا، محدودیت های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در سراسر کشور اجرا می شود، بر اساس این مقررات شهرهای کشور به سه دسته قرمز، نارنجی و زرد تقسیم بندی می شوند؛ این محدودیت ها در ۴۴۸ شهر شامل ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر با وضعیت نارنجی و ۸۰ شهر با وضعیت زرد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار