‌ رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت:فردي كه ۹ حساب شخصي خود را به سايت هاي شرط بندي اجاره داده بود، در تحقيقات كارشناسان پليس فتا استان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 22 November 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "احسان آنقي" افزود: بسياري از سايت ها و كانال هاي شرط بندي از سوي افرادي مديريت مي شود كه در خارج از ايران حضور داشته و اين افراد تنها نيات سودجويانه و ضربه به مردم و كشور را دنبال مي كنند.
وی اضافه کرد: الگوریتم این سایت‌ها به شکلی طراحی شده که فرد در چند مرحله مقدماتی به میزان کمی احتمال برنده شدن دارد ولی از مرحله مقدماتی به بالاتر، به هيچ عنوان اجازه برنده شدن به فرد داده نمي شود.
این مقام انتظامی با اشاره به عمليات اخير كارشناسان اين پليس در شناسايي فردي كه با سايت هاي شرط بندي همكاري داشت، گفت: در تحقيقات تخصصي انجام شده از سوي اين پليس، حساب شخصي فردي كه در اين سايت هاي شرط بندي مورد استفاده قرار مي گرفت، كشف شد.
سرهنگ آنقي ادامه داد: با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي، اين فرد در يكي از استان هاي همجوار شناسايي و با اخذ نيابت قضائي دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس فتا استان دلالت شد.
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي یادآورشد: در مراحل بازجويي هاي انجام شده مشخص شد كه اين فرد كه ساكن شهري ديگر بود، در شعب مختلف بانكي در شهر اراك افتتاح حساب كرده و تعداد ۹ حساب بانكي را به صورت اجاره اي در اختيار گردانندگان سايت هاي شرط بندي قرار داده است.
وي با بيان معرفي متهم پرونده به مرجع قضائي گفت: اجاره دادن كارت، شماره حساب و درگاه بانكي براي سايت هاي قمار و شرط بندي به عنوان مباشرت در جرم است و برابر قانون مجازات اسلامي با اين افراد برخورد مي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار