کد خبر: ۹۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 09 September 2015
کمال الدین پیرموذن نماینده اصلاح طلب اردبیل گفت:تا زمانی که بنده نماینده هستم،اجازه نمی‌دهم تا بعضی‌ها بخواهند با اقدامات تبلیغاتی و شعاری برای مردم این استان تعیین تکلیف کنند.

تابناک گیلان: کمال‌الدین پیرمؤذن در واکنش به اظهارات نماینده مردم آستارا ، اظهار کرد: باز هم شاهد اظهارات نسنجیده نماینده مردم آستارا و برخی اظهار نظرهای غیرواقعی او بودیم که سخن از الحاق شهرستان با فرهنگ نمین به آستارا را مطرح کرده است.
 
وی بیان کرد: نمین و شاهرود از توابع شهرستان خلخال به استان گیلان و منطقه آستارا ملحق نمی‌شود.
 
پیرمؤذن بیان کرد: با همه تخلفات تا به ثمر نشستن اقدامات پیگیری‌های قانونی را انجام می‌دهیم تا ادعای نماینده آستارا در مورد تخریب منطقه حیران آشکار شود.
 
وی ادامه داد: همه حرکات و اظهارات نماینده آستارا به خاطر کسب رأی در انتخابات پیش رو بوده و جالب اینکه این فرد خود متولد استان اردبیل است.
 
نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دغدغه اصلی ما مجازات تخریب‌کنندگان منطقه جنگلی حیران است و صیانت از این جنگل به جد پیگیری می‌شود و نگهداری مناسب از این جاده زیبا در برنامه صاحب منصبان منطقه و مرکز است.
 
سخنرانی عراقچی را لغو کردم
 
کمال‌الدین پیرمؤذن همچنین اظهار کرد: آزموده را آزمودن خطاست زمانی که لاریجانی را به اردبیل آوردیم، دفتر حقیقت‌پور متنی داد که فتحی‌نیا را حقیقت‌پور به عنوان سرمایه‌گذار پروژه شهرک پالایشگاهی نفت و گاز به اردبیل آورده است.
 
وی تصریح کرد: خود این سرمایه‌گذار بعداً اعتراف کرد و از این مصادره به اسم پوزش خواست که کار و دلار دولت به نام و کام عده‌ای تمام نشود.
 
نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دعوت از عراقچی نیز شبیه به همان ماجرا بود اما مؤمن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود و عمر افرادی که یک روز حامی آبکی دولت هستند و یک روز دلواپس همفکر پایداری‌ها دیگر به پایان رسیده است.
 
پیرمؤذن افزود: این افراد که سد راه تلاش دولت و استاندار اردبیل هستند، عمرشان در خطه ما به آخر رسیده به طوری که خودشان صاحب زر شدند و پرزور هستند و با دولت نیز برخورد دوگانه دارند.
 
وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: تا زمانی که بنده نماینده این مردم هستم، هرگز اجازه نمی‌دهم تا بعضی‌ها بخواهند با اقدامات تبلیغاتی و شعاری برای مردم این استان تعیین تکلیف کنند.
 منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار