معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی از صنایع توقع کمک خیرخواهانه در بحث سلامت مردم را خواستاریم.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 21 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی افزود: در سایر شهرهای کشور صنایع کمک‌های شایان و قابل توجهی به کادر بهداشت و درمان کرده اند، تا به امروز نیز انواع کمک ها در استان مرکزی صورت گرفته، اما برابر با انتظارات مجموعه استان و دانشگاه علوم پزشکی اراک نبوده است.
وی تکمیل کرد: بیماری کرونا مسئله ای فراگیر است و همه باید در راستای مقابله با آن کمک و حمایت داشته باشند، البته این کمک ها همیشه مالی و نقدی نیست و می تواند در قالب کمک های فرهنگی، اجتماعی و ... نیز صورت بگیرد.
وی یادآورشد: چشم امید ما بخشندگی و مهرورزی صنایع بزرگ استان مرکزی است و امید می رود هرچه زودتر وارد میدان عمل مبارزه با کرونا شوند.
اکرمی، با توجه به بحران فراگیر کرونا و تحت‌الشعاع قرار گرفتن همه حوزه ها در اثر این ویروس، اظهار داشت: نیروهای بهداشتی و درمانی ماهاست که در جنگ نابرابر علیه این ویروس منحوس از جان خود مایه گذاشته اند، اما برای موفقیت در یک نبرد لازم است که تمامی دستگاه ها، صنایع و اصناف دست به دست یکدیگر بدهند، بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاری سبز صنایع بزرگ استان مرکزی هستیم و قطعاً این حمایت‌ها و کمک ها از سوی صنایع استان مرکزی در تاریخ این استان انقلابی ثبت خواهد شد و برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: این کمک ها و مهرورزی ها نیازمند یک ساماندهی و نظم و ترتیب ویژه می باشد، بنابراین به زودی نشستی با صنایع بزرگ استان مرکزی خواهیم داشت تا بتوانیم از بخشندگی و کمک‌های آنان علی الخصوص کمک های مالی و تجهیزاتی در حوزه سلامت و درمان استان مرکزی بهره مند شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار