برنامه پیش‌آمادگی برای حوادث احتمالی زمستانه در شهرداری اراک تدارک شده و نیروها و توان فنی این نهاد به‌صورت هدفمند آماده خدمات رسانی هستند.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 21 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،شهردار اراک گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری اراک و ارایه خدمات بهینه در روزهای سرد زمستان هزینه شده است.
مهندس شفیعی افزود: با ورود به فصل سرما، مخلوط شن و ماسه و نمک به میزان لازم خریداری و ایستگاه‌هایی در نقاط مختلف شهری مستقر دایر شده و مخازن در روگذرها، زیرگذرها و معابر مورد نیاز جانمایی شده‌اند.
شهردار اراک ادامه داد: تلاش کارشناسان فنی شهرداری بر این است که ترکیب تازه‌ای از شن و ماسه و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر تهیه کنند که درصد نمک آن کمتر باشد و خسارات و مشکلات زیست محیطی استفاده از این مخلوط به حداقل ممکن برسد.
وی اظهار داشت: شهرداری اراک آمادگی لازم برای مواجه هر شرایط دشورا زمستانی را دارد و هیچ‌گونه مشکلی در این شهر وجود ندارد.
وی اضافه کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی استان مرکزی هفته پیش رو پر بارش خاهد بودکه در این راستا تدابیر ویژه در مجموعه شهرداری اندیشیده شده است.
شهردار اراک یادآور شد: مدیریت شهری اراک در زمره نهادهای خدمات رسانی است که در مدت زمان محدودیت‌های شدید کرونایی با ۱۰۰ درصد نیروها فعال در حال ارایه خدمات به مردم است و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار