در هفت ماهه امسال ۳۸ میلیاردو ۴۶۴ میلیون تومان در مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 21 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی ، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری پل ارتباطی خیران و نیازمندان هستند، گفت: حمایت از مراکز نیکوکاری گامی مؤثر در مسیر فقر زدایی است.
وی افزود: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیر به عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور فقرا،بهره گیری از ظرفیت های موجود در درون محله ها،تنوع بخشی به فعالیت ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان اقدام به ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری در استان مرکزی کرده است.
مومنی یادآور شد: مردم استان مرکزی در هفت ماهه سال گذشته ۲۶ میلیاردو ۱۴۷ میلیون تومان به منظور حل مشکلات مراکز نیکوکاری نیازمندان کمک کردند که در سال جاری به نسبت سال گذشته رشد خوبی داشته است.
مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه کمیته آمادگی اعطای مجوز ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری به معتمدان، خیران ،فرهنگیان،بازنشستگان و سایر گروه های اجتماعی را دارد،افزود: مراکز نیکوکاری با مسئولیت پذیری و مشارکت اعضای هیاًت عامل در حال فعالیت بوده و به صورت محله محور با شناسایی نیازمندان و بهره گیری از ظرفیت خیرین،نیکوکاران،هیات امنای مساجدو معتمدان محلی در راستای رفع فقر و محرومیت تلاش می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار