رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 19 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید عبدالمهدی موسوی، با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج افزود:هفته بسیج، بزرگداشت انسانهایی است که با الهام از سیره و مکتب معصومین ( علیهم السلام ) و در قامت « بسیجی » برای دین و کشور جانفشانی کرده و اینک با برخورداری از ظرفیت ها و توانایی های بزرگ و شخصیت های نجیب، نخبه و برجسته در حوزه های مختلف توانسته است از آزمون های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی شود.
در ادامه این پیام آمده است: بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیزبه زیبایی متجلی شده است:"بسیج در حقیقت،مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است .
این پیام می افزاید: بسیج، یعنی همین پایگاه های مقاومت و همین نیروهای جوان و پر شور انقلابی، بسیج یعنی متن مردم،مردمی که می توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت."
در ادامه این پیام آمده است: بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه حرکتی هم سو را به دنبال خواهد داشت و همین تفکر است که فعالیتهای اقتصادی،پیشرفت های نظامی،دستاوردهای علمی و...،را ترمیم و ارتقاء داده است .
این پیام می افزاید: تفکر بسیج، حماسه آفرینی ها و فداکاری های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیجیان نیز در تمامی عرصه های علمی و فکری و دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده اند.
رئیس دستگاه قضای استان مرکزی در ادامه پیام خود آورده است:دستگاه قضایی در گام دوم انقلاب اسلامی و در دوران تحول با نگاهی بسیجی و جهادی می رود تا « عدالت خواهی » و « عدالت محوری» را به عنوان گفتمان علمی و عملی خود دنبال و زمینه شکوفایی « دستگاه قضایی در تراز نظام اسلامی» را محقق سازد.
در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و ارج نهادن به مقام جانبازان و آزادگان سر افراز فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریا دل استان مرکزی تبریک میگویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار