معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از اعلام برندگان مسابقه عکاسی فتوواک اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 17 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سیدحسن حسینی با بیان این‌که مسابقه عکاسی فتوواک با همکاری مؤسسه آموزشی ساتراس برگزار شد افزود: این مسابقه بین علاقمندان و عکاسان برگزار شد و آن‌ها برای ثبت بهترین تصویر با موضوع بازار تاریخی اراک با هم رقابت کردند.
او گفت: بهترین عکس‌ها باتوجه‌ به چهار معیار اصلی «نوآوری و خلاقیت»، «تأثیر احساسی و مؤثر»، «منحصربه‌فرد بودن» و «کادربندی» تعیین شدند و داوران از بین ۹۰ عکس ارسال‌شده پنج عکس را برگزیدند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: متاسفانه بازار اراک هنوز هم از جهات زیادی برای مردم اراک ناشناخته مانده است و انتخاب بازار تاریخی اراک به عنوان موضوع برنامه فتوواک به دلیل شناخت و معرفی بیشتر زیبایی‌های این بازار تاریخی بوده است.
او با تأكيد بر لزوم همكاری بيشتر بخش دولتی با بخش خصوصی گفت: تلاش ما بر حمایت و پشتیبانی از ایده‌های نو و خلاقانه در زمینه گردشگری با همکاری بخش خصوصی است.
گفتنی است فتوواک (Photo Walk ) به گروه خاصی گفته می‌شود که در مسیری مشخص از شهر عکاسی می‌کنند و بعد از اتمام، بهترین عکس گروه یا چند عکس به عنوان فینالیست و یک عکس به عنوان برترین عکس انتخاب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار