رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از اختصاص دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان امدادرسانی و اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 16 November 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با پیوستن این دو دستگاه ضمن به روز شدن ناوگان امدادی استان و ارتقاء این مرکز، ظرفیت انتقال مصدومان در سوانح و دیگر اتفاقات بیش از پیش خواهد شد.
وی یادآورشد: نقش اورژانس همواره در حفظ جان هموطنان در رخدادهای مختلف و عملکرد ثانیه به ثانیه همکاران این بخش جدای از تجهیزات و وسایل، انکار ناپذیر است، حال آنکه در این روزهای سخت و طاقت فرسا همکاران اورژانس در خط مقدم و جزو اولین کسانی هستند که بر بالین چه بیماران غیر کرونایی و چه مبتلا به کرونا و همچنین چه در داخل شهر و چه برون شهری و چه تصادفات و چه اتفاقات دیگر، حاضر می شوند و چه خوب است که کلیه خدماتی که به شهروندان ارائه می کنیم در شان و منزلت آنها باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: به منظور تکمیل و نوسازی ناوگان امدادی علوم پزشکی جلسات متعددی با مسئولان اورژانس کشور برگزار و در نهایت در جلسه دیروز، دکتر کولیوند با اهدا و اختصاص دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی اراک موافقت کرده و مقرر شد این دو دستگاه به مرکز استان فرستاده شود.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به فرسوده بودن تعداد قابل توجهی از خودروهای اورژانس استان نیز، رییس اورژانس کشور با تخصیص اعتباری برای تعمیر، بهبود و ارتقاء وضعیت فعلی موافقت کرده و قرار است مبلغ مورد نظر در آینده به حساب واریز شود.
دکتر جمالیان با اشاره به اینکه با وجود بحران کرونا و صرف حداکثر انرژی و توان مدیریت و کارکنان برای مقابله و کنترل این ویروس، گفت: همواره سعی در بهبود کیفیت حوزه های مختلف بهداشت و درمان در سطح استان داشته ایم که ارتقاء اورژانس با توجه به رسالت مهم و ارزشمندی که داراست، یکی از این موارد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار