استاندار مرکزی گفت: تجهیزات بیمارستانی به شدت در حال فرسایش است به گونه ای که در تأمین تعدادی از قطعات آنها با مشکل جدی مواجه هستیم.
کد خبر: ۹۱۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 15 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید علی آقازاده در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی افزود: درصورتی که یک دستگاه سی تی اسکن، ام آر آی و ونتیلاتورهایی که با مشقت تهیه شد و در حال حفظ و نگهداری آنها هستیم، با اشکالی مواجه شوند جایگزین کردن آنها بسیار دشوار است بنابراین با توجه به این شرایط همکاری همه برای مهار این ویروس لازم است.
وی یادآورشد: بیماری کرونا جدی تر از ماه‌های گذشته است و هرچه به جلو پیش می‌رویم جان انسان‌های بیشماری را به خطر می‌اندازد.
وی افزود: بیماری کووید۱۹ بسیار جدی است و نسبت به گذشته تهاجمی‌تر شده و چهره زشت خود را با افزایش ابتلا و فوت شدگان نشان داده است، بنابراین همه باید در این شرایط به مسئولین، هموطنان و همنوعان خود کمک کنیم.
وی گفت: مسئولین ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ اعتقادی به تعطیلی و بسته شدن کسب و کار و صنف مردم ندارند، اما زمانی که با افزایش مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا مواجه هستیم، چیزی جز جان مردم از اهمیت برخوردار نیست و مجبور به اعمال محدودیت‌ها هستیم.
استاندار مرکزی اظهار داشت: تعدادی از صنوف در راستای طرح محدودیت‌های کرونایی همکاری نکردند و با کمک مسئولین مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و دستگاه‌های مربوطه اجرای محدودیت‌ها تداوم پیدا کرده است.
استاندار مرکزی ادامه داد: در طول هفته گذشته با توجه به همکاری‌ها و اجرای پروتکل‌های بهداشتی تعداد مبتلایان به کرونا نسبت به هفته‌های گذشته و اوایل آبان ماه مقدار کمی کاهش یافته، اما فوتی‌های ناشی از ویروس با افزایش قابل توجهی همراه بوده است. وی گفت:امید می رود با همکاری مردم، اصناف و مسئولین بتوان کاهش تعداد مبتلایان را شاهد بود تا در اینصورت استان مرکزی از شرایط بحرانی و قرمز شهرهای بزرگی مانند اراک، ساوه، خمین و دلیجان خارج شود.
آقازاده افزود:با توجه به خستگی کادر درمان، باید مصوبات ستاد به درستی و دقت تحقق یابد تا نتایج مطلوبی از آن به دست آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار