پویش سراسری "هر کارمند حامی یک فرزند معنوی " در استان مرکزی به منظور دستگیری از ایتام در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 14 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اجرای پویش سراسری"هر کارمند حامی یک فرزند معنوی " در سطح کشور افزود: در استان مرکزی نیز این طرح به منظور بهره گیری از ظرفیت سرمایه اجتماعی در کمک به ایتام و کودکان نیازمند(فرزندان طرح محسنین) ، ترویج فرهنگ یتیم نوازی در سطح جامعه و به ویژه جامعه نیکوکار کارمندان و با تأکید بر حفظ کرامت و عزت خانواده های ایتام در حال برگزاری است.
وی یادآورشد: کارمندان وخیران می توانند از طریق سامانه اکرام ekram.emdad.ir حمایت از یک و یا چند فرزند را عهده دار و می توانند به صورت حضوری و یا تلفنی نیز با این فرزندان در ارتباط باشند وتمامی کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب این کودکان واریز می شود.
وی اضافه کرد: کمیته امداد حمایت از ایتام و محسنین و ارائه خدمات به آنها را در اولویت خدمات خود قرار داده است و ساخت مسکن برای ۱۲۹خانواده با بیش از دو فرزند یتیم از برنامه‌های کمیته امداد استان در سال جاری است.
مدیر کل کمیته امداد استان گفت: در استان مرکزی ۳۶ هزار کارمند رسمی و غیر رسمی مشغول به کار هستند و حمایت هر کارمند از یک فرزند یتیم می تواند در کمک به تأمین نیازهای آنها بسیار مؤثر باشد.
شایسته ذکر است ، در استان مرکزی توسط حامیان به طور میانگین ۴۴۰ هزار تومان به حساب هر کودک یتیم و ۱۹۰ هزار تومان به حساب کودکان مشمول طرح محسنین واریز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار