مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت:روستای اناج خنداب از ظرفیت گردشگری برخوردار است وباید به روستای هدف گردشگری تبدیل شود.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 12 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی مصطفی مرزبان،در جلسه شورای اداری شهرستان خنداب که با حضور محمد حسن آصفری نماینده مجلس شورای اسلامی و حسن خزائی پور فرماندار شهرستان خنداب برگزار شد افزود: روستای اناج نه تنها در حوزه کشاورزی از پتانسیل و ظرفیت مطلوبی بر خوردار است، بلکه زمینه توسعه گردشگری در این منطقه مهیا و بستر آن آماده است.
مرزبان افزود: موضوع ارتقا و تبدیل روستای اناج به روستای هدف گردشگری از خواسته ها و مطالبات مردم این منطقه است که امیدمی رود با پیگیری های لازم از طریق وزارتخانه میراث فرهنگی این مطالبه تحقق پیدا کند چرا که همه زمینه ها در این روستا مهیا است.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متنوعی همچون جشنواره آلبالو و گیلاس که با هدف معرفی ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری خنداب در این منطقه برگزار می‌شود گفت: این روستا دارای دو اقامتگاه بوم‌گردی فعال است و همچنین پرونده تبدیل یک اقامتگاه بوم‌گردی نیز در حال پیگیری است.
او افزود: پیگیری‌های لازم برای ثبت این روستا به عنوان روستای هدف گردشگری در حال انجام است و امیدمی رود با استقبال خوب مردم منطقه این مهم به نتیجه برسد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی به همراه نماینده مجلس و فرماندار این شهرستان در پایان جلسه از اقامتگاه های بوم گردی اناج و درمن، درمانگاه تاریخی دهنو و تالاب آق گل بازددید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار