رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان تفرش گفت:تمبر اختصاصی شش نفر از مفاخر برجسته شهرستان تفرش چاپ و منتشر شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 09 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،مرکزی سید مهدی رحیمی افزود : مراسم اهداء تمبر یادبود اختصاصی برای شش نفر از مفاخر و مشاهیر برجسته شهرستان تفرش، که در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری فعالیت کرده‌اند، با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی استان، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.
وی یادآورشد: برگزاری اين مراسم در راستای ارج نهادن بر خدمات ارزشمند مفاخر و معرفی اين سرمايه‌های معنوی و فرهنگی به جامعه و الگوپذيری نوجوانان و جوانان از اين مفاخر در زندگی انجام گرفته است.
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان تفرش افزود: تاکنون تمبرهای اختصاصی مزین به تصویر۱۱ نفر از مشاهیر درقید حیات شهرستان تفرش با همکاری اداره پست و میراث فرهنگی منتشر و در سیستم پستی کشور در جریان است.
وی ادامه داد: این اقدام ارزشمند به‌منظور تجلیل از این بزرگان و با چاپ تمبر یادبود انجام گرفته است.
او گفت: مشاهیر تفرش که تمبر یادبود آنان منتشر شده است، در زمینه گردشگری سلامت، مجموعه داری خصوصی آثار موزه ای و تاریخی، افتتاح خانه مسافر، کمک در تهیه تابلوهای گردشگری، توسعه علمی و فرهنگی کشور نقش مهمی داشته‌اند.
رحیمی افزود: در حقیقت تمبر در طی تاریخ، با داشتن تصاویر و نمادهایی از اجتماع، فرهنگ و اقتصاد یک ملت، وظیفه انتقال تاریخ و فرهنگ کشورها را بر عهده داشته است و در سال‌های نه‌چندان دور، دولتمردان اغلب ممالک از تمبر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای اطلاع‌رسانی بهره می‌بردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار