رئیس کل دادگستری استان مرکزی و ریاست کمیسیون عفو و تخفیف مجازات دادگستری کل استان مرکزی گفت: با پیشنهاد ریاست قوه قضائیه و با عنایت خاص مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و ولادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق(ع) با عفو یا تخفیف وتبدیل مجازات تعداد ۳۷۸۰از محکومین محاکم عمومی و انقلاب ، سازمان قضایی نیروی های مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور موافقت شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 07 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی افزود: از این تعداد ۶۷ محکوم از محاکم عمومی و انقلاب استان مرکزی مشمول عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات شده اند که ۵۰ نفر از آنان با عفو مذکور آزاد شده و مابقی مشمول تخفیف در مجازات و یا تبدیل آن گشته اند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی یادآورشد: این محکومین در کمیسیون های استانی و مرکزی عفو و بخشودگی واجد شرایط لازم تشخیص داده شده اند که پس از پیشنهاد ریاست قوه قضاییه و در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی مورد موافقت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.
وی افزود: این دومین عفو مناسبتی در سال جاری است که تعداد کثیری از زندانیان و محکومین را شامل می شود و این محکومین باید قدردان این هدیه و نعمت الهی باشند که از طرف مقام معظم ولایت ورهبری و نظام جمهوری اسلامی به آنان اعطاء شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار